Bestellen

  1. Plaats je artikel in je winkelmandje door op de hiervoor bestemde knop te klikken.
  2. Controleer of je het juiste artikel in je winkelmandje hebt geklikt en vul eventueel het nummer van een kortingscoupon in. Dat nummer kun je invullen nadat je op afrekenen hebt geklikt.
  3. Maak een keuze tussen direct afrekenen of een persoonlijk account aanmaken als je dat nog niet hebt. Als je een account bij BellaBorsa aanmaakt, heb je inzicht in je bestelling, is het mogelijk verlanglijstjes te bewaren, een afleveradres toe te voegen en snel opnieuw te bestellen zonder veel in te hoeven vullen.
  4. Maak een keuze waar je de bestelling afgeleverd wilt hebben. Hierbij heb je ook de mogelijkheid om het artikel te laten sturen naar iemand anders, al dan niet ingepakt als cadeau en met persoonlijke boodschap.
  5. Plaats eventuele wensen of opmerkingen in het veld “notities”, bijvoorbeeld het stansen van initialen in je tas.
  6. Kies een van onze veilige betaalmethodes.
  7. Rond je bestelling af.

Na ontvangst van de betaling krijg je nog een bevestiging. Mocht jouw tas om de een of andere reden niet (meer) te maken zijn, dan krijg je het geld volledig binnen 5 werkdagen terug gestort.

Levering van je tas

Alle bestellingen worden in zowel Nederland (PostNL) als het buitenland (GLS) gratis thuisbezorgd in onze BellaBorsa box. Of bezorgd bij iemand anders op het door jou opgegeven afleveradres. Wij bezorgen op maandag t/m zaterdag.

Levertijd

De levertijd is afhankelijk van het door jou gekozen artikel. De meeste tassen van BellaBorsa worden op bestelling, speciaal voor jou gemaakt in onze Italiaanse en Spaanse merk-ateliers. Daarom zijn er altijd minimaal 10 werkdagen nodig, maar voor bijzondere tassen kan dat ook langer zijn. De verwachte levertijd staat vermeld bij elk artikel. Een klein deel van ons assortiment en aanbiedingen zijn sneller beschikbaar. En zijn dan binnen 2-5 werkdagen bij jou in huis.

Als je niet thuis bent

Ben je niet thuis? Dan ontvang je een bericht van de bezorger met een niet-thuiscode erop. Met deze code kun je dezelfde dag tot 22.00 uur aangeven waar je je pakket de tweede keer wilt laten bezorgen. Maak je geen keuze, dan komt de bezorger de volgende dag terug voor een tweede bezorgpoging. Lukt het de bezorger niet om het pakket af te leveren bij de tweede bezorgpoging? Dan kun je het pakket ophalen bij een ophaalpunt bij jou in de buurt. Het adres staat op het bericht dat de bezorger voor je heeft achtergelaten. Je hebt dan drie weken om je pakket op te halen. Vergeet niet een geldig legitimatiebewijs mee te nemen wanneer je het pakket ophaalt.

Onze shop

Bekijk onze exclusieve handgemaakte merktassen uit Italië en Spanje.

Ga naar de shop